enjoy this song buddies :)

Thursday, December 2, 2010

takdir yang maha esa :')

1 mlm aku x tido...
every single mins aku akn terjaga...
sukar untuk aku bernafas...
dada aku makin lame makin saket...
padahal aku da x minum air sejuk dah..
adakah aku menghidap pnyakit merbahaya...
lately nie aku kerap mandi mlm...
org ckp x baek, bole kena paru2 berair...
ya Allah...jaohkn la diri hambamu ini dr mndpt pnyakit yg mrbhaya ya Allah....
aku mohon ya Allah...
eemm... 16hb nie ade medical check-up kt hospital IPR 
pasal pnyakit PTB-BATUK BERDARAH
Insyaallah aku disahkan sihat 100% oleh doktor utk medical check-up kali nie...
aku menghidap pnyakit nie since aku f3.
mse tu aku nk amek PMR.
1 WEEK before PMR start aku masih terlantar kat hospital. 
seminggu aku kt hospital yg aku anggap penjara mase tu!
pd hari ke-2, doktor sahkan aku mnghidap pnyakit PTB.
YA ALLAH... betapa sedih dan pilu hatiku pd ketika itu...
then aku kena pindahkan wad...
sbb pnyakit aku nie bole bejangkit ngn patient yg laen...
hmm... 
aku selalu berdoa kpd ALLAH S.W.T so tht aku akn sentiase sihat....
semoga doa aku dimakbulkn tuhan yg maha esa...
amin....



No comments:

Post a Comment