enjoy this song buddies :)

Saturday, December 11, 2010

my first date :)

9/12/2010

tarikh yg penuh bermakne dan hari yg plg indah i ever had :')
tarikh nie la yg mnjadi kenangan dan tarikh penting dlm hdp aku selain dr 'our birthday n anniversary'
my 1st date with my lovely honey muhammad zaim b. zainudin.
lepas clss tusyen habes, kiteorg meet up kt stesen masjid jamek. then aku bwk dye round2 kt klcc.
during at stesen masjid jamek......
hati nie mmg berdebar2. 
saat menanti kemunculan dye.. debaran smkn genting...
OMG!! i'm too scared! too shy to f2f with him...
huh! calm down amal.chill.take a deep breath. 
aku tercari2 mne bayangan si dye.
huh! mne b nie ==''
aku call dye x angkt pun. then aku mcg dye. 
sedang aku mcg....
tetibe ade org kt blakang aku muncul secara tiba2.
"mcg siape tu....?"
then aku terus berpaling... (agak rapat r aku ngn dye mse tu) *rase mcm nk hug jer dye mse tu. hahahahahah... shhhhuuuuu!!!!
OMG malu nyer tgk b.. terkaku.terkelu.terdiam.tercegat.
mmg aku malu gler masu tu. mmg lidah aku kelu. b pun same jgk! hahaha
then aku pun decide nk bwk dye pg round2 klcc. sbb b x pena pg klcc.
kt klcc kteorg amek port kt seat 2nd floor. 
then kiteorg pun borak2. nk taw pasal "ape"
hahaha adelah.. masalah rmh tangga tak bole share2. haha :D
setengah jam kiteorg borak2, then aku ajak dye balek.
seriously aku mmg x selesa gler hr yg bahagia tu.
aku dahla selekeh dgn kain kembangnye lg. haha, kwn2 aku kate aku mcm 
'princess' awww *^_^*
mse tu pulak aku period =='' hadoii...
aku takot bocor, thts why aku ajk dye blk awal.
sorry b x sempat bwk b round2 lebih lame n even accompany b mam.
i'm sorry.. thnx sbb fhm i.. 
i mmg x puas kuar ngn b. kjp jer kite jumpe. huhu.sedih nyer sayang...
thnx sbb bahagie kn hari2 i. 
i love u. 




No comments:

Post a Comment