enjoy this song buddies :)

Friday, December 3, 2010

pahit manis kite bersama :')

mlm td mrupakan hari yg plng menyedihkn dan penuh dgn kenangan pahit manis kite bersama...
*sumpah!
mlm itu bknlah diriku yg sbenar!!
sanggup engkau menggungkapkn kate2 yg dulu juga pernah engkau ungkapkn dan berjanji yg engkau tdk akn pernah mintak utk kali ke-4!
dan ianya btol2 direlakan olh si dye wlaupun terpakse dan menyakitkan dan teseksa!
sungguh terseksa buat dye amal...
mngape kejam sungguh engkau?
*CLASH
ape salah si dye?
mngapa aku hilang teros kepecayaan kpd si dye?
mngapa aku suka bertindak melulu dlm sesuatu prkara?
mngapa cemburu buta itu yg memakan diri kau sndiri?
mngapa aku begitu kejam?
mngapa aku kerap buat si dye sakit hati?
dan mngapa juga engkau sanggup melihat si dye berlinangan air mata?
apakah engkau tdk kasihani si dye?
si dye yg telah engkau permainkn!
"bile kau hepi kau terime dye! bile kau sedih dlm keadaan cemburu kau buang dye"
wht type of human u are?
"binatang pun tahu apa itu arti mengasihi "
STOP IT !!!!
yeah i admit i'm useless! i'm so heartless towards him! towards the person tht i'm loving from the bottom of my heart! a deep of my heart!
why i'm so CRUEL!! DAMN IT!
WHAT THE FUCK HUMAN YOU ARE AMAL!!!!!!!
aku pun tak tahu knp aku sggh kejam sgt!
"apakah dgn maaf itu bole membuatkan hati aku nie pulih dan tidak terus menerus disakiti oleh kau"
"then syg nk ape lg utk membuatkan hati syg tu x terus disakiti"? dye terus mnyoal!
i nk you lepaskan i dgn rela dan hati yg ikhlas!
i xnk! tu bkn caranya!
then u sggp tgk hati i nie terus disakiti oleh you?
hanye sbb u x pecaye ngn bf u sndiri yg u kate i tipu u sdngkn i berkata benar, sggp u minx clash?
OKAY FINE!
syg nk sgt kn? kite clash! puasla hati syg skrang kn?! xpe r, b sggp teseksa dr tgk org yg b syg teseksa!
tp b nk syg tawu yg b sygkn nur selamnya! tp b just nk ckp jgn lpekan b! tht's all. b tetap sygkan nur. . .
good luck SPM nanti! halalkn sume yg syg dah berikn kat b slame nie! b just nk syg tawu yg b syngkan sayang selamnya! gudnite n gudbye.
ya allah.....
bertubi2 kata2 benar n yg teramat menyengat hati aku nie....
knp kau mnanges?
spatutnya kau berasa puas!
puas sbb kau berjaya ngn misi bodoh kau tu utk bepisah dng dye!
so kau patut berasa gembira dan bkn nye menanges dgn menitiskn air mata kesal kau tu!
knp slps dye ckp mcm tu, hati aku nie x kuat. lemah selemah-lemah iman...
mlm itu aku terus menanges dan menanges dan teros mnyalahkn diriku yg kejam dan bodoh ini!
u're fool of love amal!
aku tawu dye x rela dgn kputusan yg dye sggp lepasakan aku dr sisi dye!
disebalik senyuman dye tu, penuh dgn duri2 yg mnyakitkn hati dye! dan aku pun tawu yg dye turut menitiskn air mate .  .  .
aku mintak maaf dgn dye n aku amat kesal dgn kputusan bodoh yg aku dah bwat
kata2 trakhir yg aku ungkapkan kt dye, aku masih sygkn u zaim!
7 mins later dye reply...
"b maafkn syg. tp....syg, couple balek jom? b x ikhlas lpaskn syg. b sebena nye xnk clash ngn syg. b sygkn sayang".
ya allah.. senyuman mula terukir di bibir ini...
tp...sudi ke u couple balik dgn org yg sgt kejam yg suke permainkan u?! yg ble i xnk i buang mcm tu jer??
syg... i ikhlas terima u blk jd gf i, n i sebena nye x ikhlas lpaskan u td...
syg just ckp 'ye' n kite buka buku baru k...
akhrnya kami besama semula...
korang nk tawu knp aku menanges?
ye, i admit! aku maseh sygkan dye n aku x bole hidup tanpa dye disisi aku selain-Nya.
aku terlalu sygkn dye dlm hidup aku...
"you're the best thing that ever been mine "
muhammad zaim b zainudin
4.45 am baru aku tido mlm td..
sekian shj kisah pahit manis aku bersama si dye. aku hrp lps nie aku dpt mnjadi gf yg terbaek buat dye n aku berhrp kami akn bahagia selamanya...
Insya-Allah..
hopefully we'll stay last longer no matter what the obstacle against in our relation my dear <3




No comments:

Post a Comment